Rumored Buzz on webmehr.com

Wiki Article

باید در این خصوص آمادگی داشته باشیم و آنچه كه حق است به دست بیاوریم، زیرا ما بیش از آن چه كه حق ما نیست نمی‌خواهیم.

وي تاکيد کرد که ما مسير دستيابي کامل به تکنولوژي صلح آميز هسته اي را طي مي کنيم و فکر نمي کنيم که ميدان رقابت نظامي تسليحاتي مناسب افکار اسلامي ما باشد.

شما هیاتی را تشکیل دادید تا به رخدادهای ناگوار پس از انتخابات و ظلم هایی که شده است رسیدگی شود و آقای خلفی به عنوان نماینده شما در کمیته پیگیری، به نقل از شما مدعی بود که جنابعالی گفته اید باید به شکایات و گزارش ها تا نهایت ماجرا، رسیدگی شود. اما پرسش من این است که آیا با وجود این تهدیدها و توهین ها و ارعاب ها رسیدگی به فجایع و شکنجه های پس از انتخابات ممکن خواهد بود؟ پاسخ این پرسش بر شماست اما این را بدانید که مهدی کروبی همچنان اصرار بر پیگیری حقوق مظلومان دارد، باشد که نشان داده باشد این ابزارهای نخ نما شده اگر بر کسانی نیز کارساز باشد، بر او کارساز نیست و او همچنان با قدرت و محکم در میدان ایستاده است و نمی گذارد عده ای تازه به دوران رسیده، چوب حراج بر سرمایه نظام و امام و کشوری بزنند که حاصل یک انقلاب مردمی و خون شهیدان بسیار است.

اکنون پرسش ما از هر نهاد یا شخصی که در این آدم ربایی‌ها نقشی دارد تنها یک جمله است! آیا عبدالله مومنی زنده است؟

روشن است که استمرار شیوه گذشته که افرادی با احساس مصونیت از برخورد قانونی، به ترویج ....

وی در ادامه اظهار داشت: «من قبل از شهردار شدن آقای قالیباف به دنبال بازنشستگی بودم. من تاکید می کنم در حال حاظر مدیر عامل بهشت زهرا نیستم، اما عضو هیئت مدیره سازمان بهشت زهرا هستم، اگر قرار بود به خاطر این شایعات برکنار شوم از همه پست های خود برکنار می شدم در حالی که من الان عضو هیئت مدیره سازمان بهشت زهرا هستم و براساس درخواست قبلی بنده که الان در اختیار دکتر کرباسیان است.»

توجه نمایید که این مهر شرکت در واقع نشان‌دهنده‌ی انجام عمل برای شخص حقوقی است. از این طریق از ایجاد مسئولیت برای اشخاصی که دارندگان امضای مجاز شرکت هستند جلوگیری به عمل می‌آید.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در ادامه گفت: یکی دیگر از دستاوردهای مثبت من در انتخابات و در مناظرات تلویزیونی، ارائه برنامه و راهکارهای توسعه کشور بود.

دیشب حسین نورانی‌نژاد و مهدی میردامادی را گرفته‌اند. حسین نورانی‌نژاد در هماهنگی برنامه‌هایی که در دارالزهرا برگزار می‌شده، فعال بوده. رئیس کمیته اطلاع‌رسانی جبهه مشارکت هم هست. این‌طور که موج سبز آزادی نوشته نورانی‌نژاد را در خانه یکی از دوستانش بازداشت کرده‌اند.

وی در ادامه افزود: تمام برنامه ها و طرح هایی را که در مناظرات تلویزیونی ارائه دادم را می توانم عملی کنم.

من فکر می کنم که حتی اگر هاشمی از مناصب انتصابی اش عزل شود، یکی از زیبایی های شخصیت تاریخی آقای هاشمی این است که ایشان هیچ وقت انفعالی یا واکنشی عمل نمی کند. هاشمی نمی گوید چون من از این مناصب انتصابی حذف شده ام و به من توهین شده است، باید واکنش نشان دهم و این کار را تلافی کنم.

رضایی جدا نشدن از نظام و رهبری را رمز موفقیت افراد دانست و گفت: تجربه ثابت کرده که در کنار رهبر و نظام بودن باعث می شود که بتوان بیشتر برای ملت و نظام خدمت کرد.

«بهبود شاخص‌های عملکردی مالی کشور درزمینهٔ عقد قرض‌الحسنه

بدین ترتیب این بار سند خود را دادم اما سفارشات لازم را هم کردم که مباد غفلتی که دادستان قبلی تهران مرتکب شده بود تکرار شود و پای واسطه هایی به ماجرا باز شود که به جای دادخواهی و دفاع از حق مظلوم و محاکمه ظالم، دست اندرکار تهدید و بی آبرو کردن یک فرد در خانواده و نزد آشنایان و همسایگان شوند و از دیگر سوی آبروی دستگاه قضا آن هم در کشوری اسلامی را به قیمت مصون ماندن ظالمان، چنین ارزان بفروشند. البته این را هم بگویم که در این جلسات که برای بررسی گزارش هایی از وقوع شکنجه و اعمال ناشایست انجام گرفته در زندان ها و پیگیری حوادث بعد از انتخابات تشکیل شده بود، باری از من پرسیدند که آیا تداوم جمع آوری اسناد شکنجه و تجاوز و کشتار مردم را به مصلحت می دانید و آیا ممکن نیست که این اسناد به دست نااهلان بیافتد؟ که من نیز در پاسخ گفتم این اسناد را در مکان محفوظی نگهداری می کنم و در صورت دستیابی به نتیجه، از بین خواهم برد و تاکید کردم که اسناد تجاوز و شکنجه هیچ مایه افتخار نیست که بخواهم آنها را در صندوقچه ای نگهدارم و یا بر دیوار بیاویزم. اسنادی است برای دستیابی به عدالت و ستاندن حق مظلوم از ظالم متجاوز که بعد از دستیابی به نتیجه، مرجح آن است که نابود شود و بوی متعفن و صورت آزاردهنده ظلم نهفته در آن از بین برود.

Report this wiki page